Probeer 't gratis
Mail ons voor vragen
Volg TeamQ op Twitter
Volg TeamQ op Linkedin
Like TeamQ op Facebook
schrijf je in voor de nieuwsbrief

      Nieuws

    Lees hier alles over updates, de laatste ontwikkelingen en het nieuws op gebied van klantenservice software, klantenbinding en interessante zaken die hiermee samenhangen.

Een uniforme lettergrootte instellen

17 JULI 2018

Door de standaard lettergrootte in punten zoals wij die kennen om te rekenen naar pixels krijg je zowel in nieuwe als voorgaande reacties in TeamQ dezelfde lettergrootte.

Ontdek 'mijn e-mails' voor tijdwinst op standaard antwoorden

12 JUNI 2018

Het hele team kan tijdwinst behalen door het invoegen van standaard antwoorden op veelvoorkomende vragen. Kwestie van één keer instellen en ongelimiteerd gebruik.

Regels instellen in TeamQ

15 MEI 2018

Raakt de MyQ van jouw groep nogal eens vervuild door geautomatiseerde- of spamberichten van dezelfde afzender? Maak hiervoor een regel, zodat je hier geen omkijken meer naar hebt.

Alles over tussentijds opslaan (concepten)

10 APRIL 2018

Handig om te weten als je plotseling gestoord wordt tijdens het beantwoorden van een bericht aan de klant in TeamQ óf aan een lang antwoord werkt: je kunt berichten tussentijds opslaan.

Handig: management rapportage elke maand in je mailbox

23 MAART 2018

Met een eenvoudig vinkje 'ontvangt rapportage' onder Leden, ontvang je als manager of administrator elke maand een overzicht van de vier belangrijkste statistieken.

Nieuwsbrief februari - Agenderen

1 FEBRUARI 2018

Goede opvolging is van levensbelang voor klantenservice. Door berichten niet alleen actief, maar ook proactief op te volgen, sorteer je maximaal effect! De agendeer functie helpt je hierbij.

Handige toevoeging in TeamQ

26 MEI 2017

Met een eenvoudig vinkje onder 'groepen' wordt het per groep mogelijk om persoonlijke toekenning na beantwoorden te laten vervallen. Bespreek met de adminstrator of manager voor welke groepen je dit wenst.

Minder showrooms -> meer conversie!

10 JUNI 2016

Er zullen showrooms moeten sluiten.' Gezien het feit dat er in dit jaar veel minder nieuwe auto's verkocht zijn t.o.v. dezelfde maanden vorig jaar en de weinig rooskleurige lange termijn voorspellingen. Echter, de ondernemer die goed inspeelt op het online oriëntatieproces zal onverminderd succesvol zijn - en efficiënter!

Eenvoudig meer omzet en efficiënt werken? Optimaliseer de workflow in online klantcontact

1 MAART 2016

Sta jij er als ondernemer wel eens stil bij of klantcontact goed geregeld is en of je het optimale eruit haalt? Geen eenvoudige opgave als je bedenkt dat klantcontact meerdere afdelingen overstijgt en vaak door meer dan één persoon wordt gedaan. Door de workflow in klantcontact kritisch onder de loep te nemen zal je essentiële kansen wel kunnen benutten, waar je nu weinig invloed op hebt.

Hoe maak je klantenbinding tot jouw succesfactor?

18 DECEMBER 2015

In dit slotdeel meer over de cruciale onderdelen waarmee je klantenbinding tot jouw succesfactor maakt!

Klantenbinding in je organisatie en werkproces

12 NOVEMBER 2015

In dit tweede deel over klantenbinding als succesfactor voor meer omzet, lees je hoe je jouw organisatie klaar maakt voor de focus op klantenbinding en hoe je dit in je werkproces integreert. Het is een vervolg op deel I over de uitdagingen en succesverhalen van de focus op klantenbinding.

ACTIE:100,- euro cadeau!

29 OKTOBER 2015

Ben je toe aan meer structuur voor klantenservice binnen je team? Dan is dit het perfecte moment om in actie te komen en een 30 dagen TeamQ proefaccount te nemen.

Klantenbinding als succesfactor voor meer omzet

29 OKTOBER 2015

Wat is klantenbinding en wat kan het voor je onderneming doen. In het eerste deel van deze 3-delige reeks over klantenbinding lees je over de uitdagingen en succesverhalen van de focus op klantenbinding.

Aan de slag met Twitter in TeamQ

21 AUGUSTUS 2015

Sinds kort kun je via TeamQ ook tweets ontvangen die gericht zijn aan jouw bedrijfspagina op Twitter. Een mooie stap op het pad van de social media integratie. Om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen met Twitter in TeamQ hebben we in de bijlage een handleiding gedaan. Koppel snel en gemakkelijk je Twitter account(s) en reageer vandaag nog vanuit TeamQ op al je klantvragen via Twitter.

Haal meer voordeel uit je ontvangstbevestiging

20 AUGUSTUS 2015

De ontvangstbevestiging hebben we flexibel inzetbaar gemaakt. Je kunt vanaf nu per groep bepalen of de ontvangstbevestiging aan staat of niet. TeamQ reageert standaard vanuit de juiste groep met het juiste afzenderadres. Klik hieronder om meer te lezen over de ontvangstbevestiging, bijvoorbeeld hoe je deze commercieel kunt inzetten.

Hoe beroerde service uitgroeit tot een positieve klantervaring

20 MEI 2015

De beleving van de klant is erg belangrijk. Als onderneming ben je zelf verantwoordelijk voor deze ervaring. Dat niet iedereen daar altijd bij stilstaat bleek wel tijdens een vakantie in de Franse Bourgogne. Een bezoek aan een typisch Frans wijnhuis draaide gelukkig uit op een positieve ervaring, maar we waren bijna gillend weggerend.

 
 
© 2016 CARMEN automotive BV - Alle rechten voorbehouden