Probeer 't gratis

Mail ons voor vragen
Volg TeamQ op Twitter
Volg TeamQ op Linkedin
Like TeamQ op Facebook
schrijf je in voor de nieuwsbrief

      Prijzen en opties

    Voor TeamQ klantenservice software hebben we het meest eenvoudige prijsmodel geïntroduceerd. Je betaalt bij TeamQ altijd per agent, je kan maandelijks up- of downgraden. Simpelweg € 15,- per agent / per maand. Een Business proefaccount is een maand gratis en zonder verplichtingen uit te proberen.

    Bij opstart maken we het gewenste domein voor je aan, worden de benodigde kopie mailboxen aangemaakt en stellen wij de koppeling(-en) in TeamQ voor je in, zodat jij alleen de forward (met behoud van origineel) op de server hoeft in te stellen. De kosten hiervoor zijn éénmalig  €  150,-.

 

 

BUSINESS

 

Aan de slag

Tarieven (excl BTW)

€15,-

/gebruiker

/maand

Contact kanalen

 

E-mail

v

Telefonisch

v

  TwitterBreng je Twitter account(s) samen met je andere klantenservice kanalen en realiseer op een eenvoudige manier je webcare.

v

Samenstelling

 

Te koppelen mailboxen

onbeperkt

Aantal gebruikers/agents

onbeperkt

  GroepenJe kunt meerdere groepen aanmaken. Erg handig als je meerdere afdelingen hebt, algemene e-mailadressen hanteert of zelfs meerdere websites beheert. Je kunt elke agent/medewerker specifieke toegang geven tot één of meerdere groepen.

onbeperkt

Meerdere webshops/labels

v

Mogelijkheden

 

  CC-enTeamQ ondersteunt ook het gebruik van CC-adressen. Mocht je een e-mailbericht met CC-adressen (of meerdere aan adressen) ontvangen dan toont TeamQ dit. Je kunt bij reageren CC-adressen toevoegen, wijzigen en/of verwijderen. Wil je jouw agents niet met CC-en laten werken dan is dit simpelweg uit te schakelen.

v

  AgenderenVoorkom dat je vragen van klanten over het hoofd ziet met de agendeerfunctie. Tickets zijn te agenderen op datum en tijd. Zodra de tickets vrijvallen worden ze automatisch zichtbaar in de actielijst en heb je een reminder om er mee aan de slag te gaan.

v

  Interne notitiesEr kunnen notities worden toegevoegd aan berichten. Deze zijn voor intern gebruik en alleen voor medewerkers inzichtelijk. Handig als bijvoorbeeld reminder of als toelichting bij toegewezen tickets aan collega's.

v

  Initiëren vragenNieuwe tickets kunnen simpelweg worden ingestuurd door deze te sturen naar het gekoppelde TeamQ e-mailadres. Daarnaast kunnen medewerkers online tickets invoeren (inkomend en uitgaand). Handig als er bijvoorbeeld regelmatig telefonische berichten binnenkomen of via andere kanalen.

v

  Kenmerken/taggingCreëer meer samenhang in je ticketstroom, zodat je sneller actie kunt ondernemen of trends beter kunt volgen. Door een kenmerk aan een ticket toe te voegen vind je deze eenvoudig terug voor verdere actie. Onder statistieken worden kenmerken inzichtelijk gemaakt.

v

  KennisbankWanneer je regelmatig repeterende vragen hebt, dan kun je vanuit de kennisbank kant-en-klare antwoorden (met bijlage) toevoegen als reactie. Je kunt dit bericht nog aanpassen/uitbreiden voor verzending.

v

  Toekennen aan groepen/gebruikersJe kunt tickets aan collega’s of groepen toekennen. Collega’s krijgen (desgewenst) een alert. Bericht in een verkeerde groep? Wijs het met een paar clicks toe aan een andere groep zodat je collega's het kunnen opvolgen.

v

  Overzichtelijk dashboardMet TeamQ heb je voor elk ticket de status inzichtelijk. Statussen zijn; nieuw, bij klant, bij medewerker, geagendeerd, openstaand en afgesloten tickets. Met het dashboard heb je de laatste stand van zaken altijd tot je beschikking.

v

  Uitgebreide zoekfunctieWil je tickets terugzoeken, dan kun je met onze geavanceerde zoekfunctie op vele opties zoeken / filteren.

v

  Verschillende gebruiksniveausTeamQ maakt onderscheid in 5 verschillende gebruikersniveaus, te weten; klanten, gebruikers, stafgebruikers, managers en administrators. Alle hebben specifieke kenmerken/rechten. Voor klanten rekenen we niets, voor gebruikers t/m administrators hanteren we altijd € 15,- per agent / per maand.

v

  Automatische antwoordenJe kunt diverse e-mailalerts instellen. Bijvoorbeeld een ontvangstbevestiging voor elk nieuw bericht of reminders naar collega’s als het servicelevel dreigt te worden overschreden.

v

Standaard antwoorden

v

  Collectieve actiesMet collectieve acties kun je voor meerdere tickets specifieke acties uitvoeren. Denk aan; afsluiten, verwijderen of in één keer diverse berichten ter informatie aan collega’s doorzetten. Ook kun je regels aanmaken om voor binnenkomende tickets (met specifieke kenmerken) automatische acties uit te voeren.

v

  KlantportaalMet het klantportaal kun je ook jouw klanten toegang geven tot TeamQ. Zij ontvangen een eigen login en kunnen dan in één overzicht hun ticket(s) raadplegen, hier acties op ondernemen en de voortgang nagaan. Vraag gerust naar de mogelijkheden en kosten voor het branden van TeamQ in jouw logo en kleurstelling.

v

  Service level instellenJe kunt servicelevels instellen. De TeamQ applicatie monitort de reactietijden, zodat je altijd tijdig op de hoogte wordt gesteld en jouw klanten altijd binnen de gestelde tijd een reactie ontvangen. Er kunnen desgewenst notitificaties worden gestuurd.

v

Extern contactformulier/widget

v

POP 3/e-mail forwards

v

  TicketlockingTicketlocking voorkomt dat tickets dubbel worden afgewikkeld en verbetert de samenwerking van je team. Zodra een agent een ticket geopend heeft wordt dat specifieke ticket tijdelijk vergrendeld voor collega’s.

v

  Tablet supportMaak je klantenservice nog flexibeler. Wij bieden met TeamQ ondersteuning voor de meeste Android tablets en iPads (geen app).

v

Management

 

  StatistiekenManagers in TeamQ kunnen maandelijks een PDF statistiek in hun persoonlijke e-mailbox ontvangen. Daarnaast kan via het TeamQ portal altijd real-time resultaten worden getoond in overzichtelijke tabellen en grafieken.

v

Statistieken periodiek/e-mail

v

Escalatie meldingen

v

Branding

 

  Eigen logoGeef jouw TeamQ een persoonlijke touch door jouw logo en kleurstelling toe te voegen. Vraag gerust naar de mogelijkheden en kosten hiervoor.

v

Talen

 

Nederlands

v

Engels

v

Anders

op aanvraag

Beveiliging en support

 

  SSL verbindingTeamQ is zonder meerprijs altijd SSL secure. De overdracht van gegevens tussen client en server is via encryptie versleuteld. Dit is naast de andere veiligheidsmaatregelen een extra beveiliging die wij al onze klanten bieden.

v

Remote support

v

Periodieke back-up

v

Reactietijden en bereikbaarheid

 

Reactietijd per e-mail

 

Telefonisch bereikbaar

v

  SupportTeamQ hanteert een hoge uptime van 99,8% voor haar services. Telefonische openingstijden helpdesk ma. - vr. 08:00 - 21:00 en za. 10:00 - 16:00 uur. Voor calamiteiten buiten openingstijden mailt u naar storing@teamq.nl.

v

 

Aan de slag

     

 

Veelgestelde vragen:

Wat houdt het 30 dagen proefaccount in?

Het 30 dagen proefaccount beschikt over alle functionaliteit die TeamQ te bieden heeft, zoals bijvoorbeeld groepen waaraan je mailboxen kunt koppelen. Vul via het aanmeldingsformulier jouw gegevens in en ga van start. We staan klaar om je te assisteren! 

Wat rekenen jullie tot een gebruiker/agent?

Ons prijsmodel is gebaseerd op het aantal gebruikers (ook wel agents genoemd), dit is iemand die daadwerkelijk tickets zal afwikkelen. Al onze pakketten zijn inclusief onbeperkte opslag en jouw klanten kunnen onbeperkt gebruik maken van TeamQ.

Zit ik ergens aan vast?

Het gratis proefaccount is 100% vrijblijvend en stopt automatisch na 30 dagen, heb je een betaald pakket dan kun je maandelijks opzeggen.

Wanneer kan ik met TeamQ aan de slag?

Het proefaccount is binnen enkele stappen up&running en je kunt er aansluitend direct mee aan de slag. 

Wat is de abonnementsduur?

Wij werken, tenzij anders overeengekomen altijd adh. van maandelijks opzegbare abonnementen, 

Zijn er risico's aan het gebruik van TeamQ verbonden?

TeamQ wordt gehost op servers van CARMEN automotive b.v. Een team van eigen, professionele systeembeheerders bewaakt de servers van CARMEN automotive b.v. en haar zusterbedrijven 24/7 in een extreem beveiligd datacenter. De servers worden frequent ge-update op veiligheid, bereikbaarheid en snelheid. Bovendien maakt elke TeamQ zonder meerprijs gebruik van een SSL certificaat.

Kan ik een abonnement wijzigen?

Zeker, TeamQ is zeer makkelijk schaalbaar en kan met 1 bericht aan support@teamq.nl worden omgezet. Zie prijzen & opties voor meer details.  

Hoe worden de kosten in rekening gebracht?

Voor betaalde versies werken we middels een maandelijkse factuur op basis van het werkelijke aantal agents. De facturatie doen wij digitaal en na afloop van de betreffende periode.

Kan ik jullie ook buiten openingstijden bereiken?

Jazeker! TeamQ hanteert een hoge uptime van 99,8% voor haar services. Onze helpdesk is op werkdagen van 08:00 tot 21:00 telefonisch bereikbaar en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur. Online zijn we voor calamiteiten buiten openingstijden bereikbaar op storing@teamq.nl.

 

© 2018 CARMEN automotive BV - Alle rechten voorbehouden