Eén actielijst voor alle multichannel berichten
In TeamQ komen alle online berichten van klanten voor je team samen op één plek. Elke agent ziet de persoonlijke actielijst opgebouwd uit alle openstaande berichten van zijn groep(-en). Door een bericht (voorzien van uniek ticketnummer) te selecteren, volgt de agent deze eenvoudig, via het door de klant gekozen kanaal, op. Het status dashboard geeft direct inzicht en maakt pro-actieve service makkelijk.
Dankzij de groepen structuur kun je meerdere afdelingen/vestigingen/webshoplabels apart onderbrengen in dezelfde applicatie met een eigen ondertekening. Agents zien zoals gezegd alle berichten uit de groepen waar ze lid van zijn in één actielijst.
Efficiënt werken
Juist in de dagelijkse opvolging zal je de voordelen van professionele klantenservice software ervaren. Denk aan het sturen van een automatisch bericht bij ontvangst van een nieuwe vraag, toekennen aan specialist, een kennisbank en standaard antwoordsjablonen waarmee iedere agent in staat is om vragen snel te beantwoorden, spellingscontrole etc. Alles is erop gericht de klant efficiënt en snel verder te helpen.
Samenhang voor iedereen
De volledige historie van berichten is toegankelijk voor alle agents. Door kenmerken aan tickets toe te voegen en notities die voor klanten niet zichtbaar zijn, creëer je meer samenhang. De ruime zoekopties maken dat alle relevante informatie binnen een paar klikken paraat is. Dankzij de management rapportage die op basis van het ingestelde service level wordt gegenereerd, krijgen managers eenvoudig inzicht in de prestaties.
Klantcontact oppakken zonder werkoverdracht
Met de actielijst, het dashboard en tickethistorie bij de hand, kan elke agent, zonder werkoverdracht, klantcontact direct weer oppakken en voorkomt automatische ticketlocking dat berichten dubbel worden beantwoord. Met agenderen leg je een 100% vangnet aan voor berichten die je later verder wilt opvolgen.
Nederlandse software en persoonlijke support – meertalig
TeamQ software wordt in Nederland bedacht, ontwikkeld, getest, uitgerold en onderhouden door één en dezelfde Nederlandse, ondergetekende, software leverancier. Het extreem beveiligde hostingplatform bevindt zich ook binnen Nederland. De applicatie zelf en de ondersteuning is meertalig. Persoonlijke support is belangrijk. Zo hanteren we ruime telefonische bereikbaarheid en merken klanten dat we echt luisteren, doordat we met ze in gesprek gaan over bijvoorbeeld toekomstige uitbreidingen.