Ik gebruik TeamQ nu een tijdlang. Haal ik alles eruit wat erin zit?
Ons bedrijf werkt internationaal, is TeamQ flexibel in Nederlands en Engels inzetbaar?
Kan ik net als in Outlook werken met e-mailhandtekeningen die automatisch worden toegevoegd bij een reply?
Ik wil een ontvangstbevestiging sturen aan mijn klanten die via e-mail contact met ons opnemen. Wat zijn de mogelijkheden voor het versturen van automatische berichten binnen TeamQ?
Kan ik berichten gemakkelijk terugvinden?
Ik wil mijn klanten niet met een nieuwe werkwijze belasten. Kunnen zij gewoon per e-mail hun reacties blijven sturen/ontvangen zodra ik TeamQ gebruik?
Wij krijgen regelmatig telefonische tickets binnen, wat zijn de mogelijkheden?
Wij hebben vaak dezelfde terugkerende vragen van klanten. Kun je deze antwoorden ergens opslaan?
Ik wil elke maand management rapportage ontvangen van onze belangrijkste resultaten binnen TeamQ. Hoe stel ik dit in?
Ik wil graag interne notities toevoegen aan de berichten in TeamQ. Kan dit?
Kan ik een bericht agenderen om later op te volgen?
Welke automatische e-mails zijn er allemaal te sturen vanuit TeamQ?
Ik wil graag questions/tickets kunnen toewijzen aan collega's, wij hebben vaak specifieke vragen van klanten?
Ik heb meerdere webshops en per shop diverse algemene e-mailadressen. Kan ik deze allemaal in 1 TeamQ onderbrengen?