Probeer 't gratis

Mail ons voor vragen
Volg TeamQ op Twitter
Volg TeamQ op Linkedin
Like TeamQ op Facebook
schrijf je in voor de nieuwsbrief

    Filosofie

    Wij werken vanuit de overtuiging dat tevreden klanten je de meeste voldoening geven en de drive om door te gaan. Of je nu een nieuwe klant bent of één van de vele klanten die al jarenlang gebruik maakt van onze software; je kunt vertrouwen op een optimale samenwerking. We proberen elke vraag snel en adequaat te beantwoorden, luisteren naar je en denken altijd mee. We zijn een echt Nederlands bedrijf, hosten onze software in een Nederlands datacenter en hebben een overzichtelijk team van medewerkers waardoor je snel kunt schakelen.

    Onze historie

    Het idee voor TeamQ is al halverwege 2009 ontstaan. We zochten voor onze eigen bedrijven een oplossing voor de stroom e-mail waarvan niemand wist hoe we dit moesten structureren. De bèta release zag in het voorjaar van 2010 het levenslicht. Doordat het direct in praktijk gebruikt werd, konden we snel verbeteren en door ontwikkelen. Zodoende hebben we TeamQ natuurlijk en gestaag kunnen uitbouwen naar de huidige klantenservice software voor een heldere workflow in online klantcontact. 

    Kansen

    Ondertussen integreert TeamQ e-mail, web- en telefonische berichten en Twitter monitoring. Onze klantenkring is opgebouwd uit e-commerce-, MKB- en automotive bedrijven. Bindende factor is dat ze allen hun focus hebben op klantbehoud en efficiënt samenwerken. We blijven constant vernieuwen, zodat jij je klanten kunt blijven verbazen op het gebied van klantenservice. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.

© 2016 CARMEN automotive BV - Alle rechten voorbehouden